1 de novembre del 2011

Curiositats: lectures


Aquestes són les lectures que ja estic duent a terme o que estan en llista d'espera per aquest proper mes! Podeu proposar-ne més o bé explicar-me aquestes (gcolelsa7.alumnes@ub.edu)
Claudi Alsina i Català. Estimar les matemàtiques
Pep Molist. Dins del mirall; La literatura infantil i juvenil explicada als adults
Pep Molist. Els llibres tranquils; El curs de la vida a través de la literatura infantil.
Totes les revistes d’Infància d’aquest any (subscricpció!)
M. Tomasello. The social – pragmatic theory of word learning. Pragmatics, 10:4, (401 – 413) (article)
Rosa Vilaseca. Tesi doctoral (1990): La adquisición del lenguaje: un modelo interactivo de intervención.
Perspectiva Escolar, 355. Enterrem els algorismes aritmètics!
VVAA. Los primeros pasos del itinerario lector. Del programa “Nascuts per llegir” (article)
Manual del rondallaire (trobeu-ne un resum aviat). (article)
Teresa Colomer. Per què i com han canviat les històries per a infants i adolescents? (article)
Teresa Duran. Àlbums il·lustrats i altres lectures. Anàlisi dels llibres per a infants. Rosa Sensat.
Glòria Gorchs. Reflexions al voltant dels bebès i la lectura. Els IMATGIARIS. Faristol, 62. Juliol 2008 (article) (Llegiu-ne el resum aquí).
Ana Maria Aranda Hernando. El conocimiento del medio social y cultural en la formación de maestros.
Carlos Lomas. El poder de las palabras y las palabras al poder. (article)
Amparo Tusón.  El desarrollo de la competencia comunicativa  oral en el aula de lengua. (article)
Escuelas Infantiles de Reggio Emilia. La inteligencia se construye usándola. Editorial, Morata, S.L. (vegeu un treball en relació a una experiència del llibre aquí)
Temes d’Infància. Documentar la vida dels infants a l’escola. Xarxa Territorial d’Educació Infantil a Catalunya.
Nois i noies: tants a tants: selecció de llibres per impulsar la lectura, la coeducació i el debat. Rosa Mut i Amàlia Ramonera
Marta Mata. Per avançar en l’educació.
Els propers ARACriatures i ARAKids.
Les properes revistes d’INFÀNCIA, PERSPECTIVA ESCOLAR, GUIX, GUIX D’INFANTIL i CUADERNOS DE PEDAGOGÍA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada