Aquestes són les lectures que ja estic duent a terme o que estan en llista d'espera per aquest proper mes! Podeu proposar-ne més o bé explicar-me aquestes (gcolelsa7.alumnes@ub.edu)
Claudi Alsina i Català. Estimar les matemàtiques
Pep Molist. Dins del mirall; La literatura infantil i juvenil
explicada als adults
Pep Molist. Els llibres tranquils; El curs de la vida a
través de la literatura infantil.
Totes les revistes d’Infància d’aquest any
(subscricpció!)
M. Tomasello. The social – pragmatic theory of word
learning. Pragmatics, 10:4, (401 –
413) (article)
Rosa Vilaseca. Tesi doctoral (1990): La adquisición del
lenguaje: un modelo interactivo de intervención.
Perspectiva Escolar, 355. Enterrem els algorismes
aritmètics!
VVAA. Los primeros pasos del itinerario lector. Del
programa “Nascuts per llegir” (article)
Manual del rondallaire (trobeu-ne un resum aviat).
(article)
Teresa Colomer. Per què i com han canviat les històries
per a infants i adolescents? (article)
Teresa Duran. Àlbums il·lustrats i altres lectures.
Anàlisi dels llibres per a infants. Rosa Sensat.
Glòria Gorchs. Reflexions al voltant dels bebès i la
lectura. Els IMATGIARIS. Faristol, 62.
Juliol 2008 (article) (Llegiu-ne el resum aquí).
Ana Maria Aranda Hernando. El conocimiento del medio
social y cultural en la formación de maestros.
Carlos Lomas. El poder de las palabras y las palabras al
poder. (article)
Amparo Tusón. El
desarrollo de la competencia comunicativa oral en el aula de lengua. (article)
Escuelas Infantiles de Reggio Emilia. La inteligencia se construye usándola.
Editorial, Morata, S.L. (vegeu un treball en relació a una experiència del llibre aquí)
Temes d’Infància. Documentar la
vida dels infants a l’escola. Xarxa Territorial d’Educació Infantil a
Catalunya.
Nois i noies: tants a tants: selecció de llibres per
impulsar la lectura, la coeducació i el debat. Rosa Mut i Amàlia Ramonera
Marta Mata. Per avançar en l’educació.
Els propers ARACriatures i ARAKids.
Les
properes revistes d’INFÀNCIA, PERSPECTIVA ESCOLAR, GUIX, GUIX D’INFANTIL i
CUADERNOS DE PEDAGOGÍA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada